Jag har också varit i thailand !

Hejsan (:

Sitter på den gammla datan nu och här har jag typ inga bilder.
men hittade thailandsbilderna från när vi var där 2007. Vi var där faktiskt i 3.5 eckor (: Bodde på många olika ställen och så, och jag saknar det jätte mycket (:
Många brukar ju säga så att det är så mycket avgaser i bankock "stavning" så man nästan inte kan andas in det. men jag tyckte inte alls att det var så farligt. När man kom utanför bankock till de mer så kallade badstäderna så var det riktigt fint. badade hela dagarna med nästan 40 grader varmt om inte mer :O Tror vi var där i februari också kom vi hem i börjarn av mars ! Man blev sjukt brun med (:
Vi red på elefanter där med ! Ont i roooommmpaaan fick man , men det var kul (:
haha, saknar det ifall & ska åka dit igen någongång.

Här kommer några bilder därifrån och tänk på nu att det är 2 årsedan & mycket har hänt sean det !


Visste ni om att jag faktiskt hade ganska så lockigt år innan som på bilde
& ganska mycket sitter kvar så därför plattar jag oftast det nu!


KOM IHÅG; TVÅ ÅRSEDAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0