Hiss & diss

Hejsan :)

Håltimme sista lektionen så det blev att cykla hem, ingen mössa så mina öron frös något fruktansvärt !
Och luvan på jackan försökte jag inte ens , den blåser ju bara av . men jag kom iallafall hem :)
Sitter framför tv med datan & mobilen och degar, låter som jag är värsta fettot, men jag väntar bara på att Linnea ska sluta så kommer hon hit och då hittar vi säkert på något sjukt som vanligt !
Får lite liv i mig innan kvällen med, men då blir det nog mest att pligga prov på onsdag och sedan var det nog någon bra film på 5:an klockan 21:00 idag med, så kanske hinner med den med !
Ser inte alls mycket på film tycker att det tar bort så mycket tid av dagen men idag kan det behövas.

Längesedan det var hiss och diss ?
Tycker nog både jag och ni, så idag blir det
och ser ni också att jag har ny design, hiss eller diss ?
Bakrunden blev dock inte så fin men det får nog duga.



- chokladen i kalendern
ÅÅh, den är så god
På morgonnen så är det nästan att man vill upp bara för att äta upp den
gottgott

- Julklappar till sig själv
När tomten läser upp paketet: god jul elin önskar elin
Man vet vad det är i paketet och man vet om att man kommer gilla det
det förtjänar alla en julkalpp till er :)

- Önskelistor till tomten
Det börjar bli dags nu, i all stress och uppbokningar ska det gå in någon stans
att planera en önskelista, släkten har redan varit på mig om att göra den, så kanske
får sätta mig ner och tänkte igenom riktigt nu vad jag vill ha




- grön jul ?
Vart är snön, snön hör lixom till julen
ingen riktig jul utan någon vit snö
För gul snö är något annat är inte det heller
men vit snö kan ni äta :D

- Jobbiga lärare
Syftar direkt på en lärare
Gör läxorna, gör så, gör si
Gör allting som jag säger
har man hört nu ett antal gånger :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0