Heal the World

Tjena :)

Visst är minnen en av de bästa sakerna som finns ?
men ibland är dem det sämsta, tänker mycket just nu
ALlting förändras och jag undrar hur det kommer att bli, jag klarar inte hur mycket som helst
Jag vet om att det inte är meningen att jag skulle göra så mot mig själv, men det känns som jag blir tvingad
som om någon annan styr mig, det jag gör vill jag ena minuten och plötsligt ångrar jag allting
men jag vill, jag vill klara av det jag gör & det ska jag.
TÄnker just nu på hur allting var helt perfekt när man var liten, ingen var mindre värd än den andra
eller tvärt om, Alla är lika mycket värda, hur de än ser ut- sjukt bra är den reglen
Inte för jag är så mycket för sådanna reglor så är det den bästa ?
Tänk efter innan du gör något som kan såra en annan !
Nej det har inte hänt mig något, men jaj
Nu pratar vi om minnen !
Tänk vad många minnen man har, blir nästan rädd så fort tiden går frammåt, minnena suddas nästan ut helt.
Bara några få kvar men de är otydliga. Kollar igenom gammla bilder, och fler och fler minnen dyker upp
Sjukt bra hade vi det, roligt & skrattet varje dag.
Jag är glad över att fortfarande kunna skratta varje dag,
Och jag saknar hur det är att vara liten, jag vill tillbaks! nununu
Och ex när man var på skoldiscon i skolan i lågstadiet, det var som igår
minns nästan allting, och när vi gick där i våra rutiga byxor, och tyckte man var fräck för man var äldst
haha ångrar lite det, men så var det :)
Det var så sjukt roligt, ska försöka ha lika kul nu med !

Nu så ska jag kolla vidare lite i mina foton och sedan dra mig vidare till nicolina bbaby :)
Sover där inatt, för spelar cup imorgon tidigt
Gutt ! Missar hela skolan
Och jag lovar att ingetinget INGET mer snack om att vara ledsen från och med NU i bloggen!
Det är så tråkigt
SÅ jagär glad så är ni glada , GUUUUTTTT
Nu så ska jag ner och käka lite mat som mammi gjort
Och just det, var även en stund med Linnea älskning idag :)
haha skratt där mycket, och pepparkakor är sjukt gott
Pusshej



                                                       Vet att du hatar bilden linnea, men jag älskar diig  & gillar bilden :)

Kommentarer
Postat av: Louice

naawwe så söta :)<3

2009-12-03 @ 21:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0