Framtidsdrömmar

Framtidsdrömmar

Snart är det dags för de första betygen, är faktiskt nervös, men inte för vad jag får för betyg. utan mest för att om jag ska klara av att kunna bli mitt drömyrke frisör, det är ju vad jag vill !

Min framtid ska se ut så här i min dröm


* Först så vill jag bygga upp mig själv och å bra och fortsätta på min stil
Och köra vad jag vill & bättre självförtroendet :)

* Sedan vill Få en bra utbildning och kunna bli frisör
* När jag blivit det ska jag starta eget & tjäna mycket pengar

* Mycket pengar ger bra ekonomi, som jag kan ha till när jag gifter mig ex :)

* Sedan så vill jag bo utomlands i kanske ett år, i något varmt land !

* Skaffa barn sedan hoppas jag för det vill jag absolut !

* När man har barn måste man ha stort utrymme och då flyttar familjen till ett enormt stor & fint hus

Sedan mår jag helt perfekt :)
Ha mycket fritid med och hinna göra allt jag vill.

Det var min framtid, vad är eran :) ?

Kommentarer
Postat av: TERREH - GRATIS DESIGNER!

SV: Tack så mycket!

2009-12-09 @ 18:09:01
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0