FelSms , måste ni bara se !

Till: Brud som jag raggat på ett tag
Sms: Nej jag får fan aldrig knulla henne, hon vill inte ha den!!
Svar: Vem snackar vi om nu??

Förklaring: En kompis hade frågat mig om jag haft någon framgång med bruden och så svarade jag då efter ett tag MEN till fel person

/August

Till: Tjejens mamma
Sms: Tjena, läget? Tänkte bara säga att jag har aids så du borde kolla dig... =/ Skoja bara, men ska vi leka ngn dag?
Svar: Inget

Förklaring: Skulle skoja med ett ragg, men när jag fick hennes nummer lånade hon tillfälligt sin mammas mobil. Fick ett sms från tjejen om att hon hade annat nummer nu och att hennes mamma var väldigt frågvis..


Till: Span kvällen innan
Sms: Fan vad falsk du är! Tycker du är ett förbannat rövhål, fan ta dig och ring mig inte...
Svar: Va? Är du tjejen från igår?

Förklaring: Åhhh okey, bara att förklara sig. Jag skulle skicka till en tjej i klassen som snackat skit om mig, så skickade jag till en kille som jag precis bytt nummer med, jag är så jävla klantig!

/Matilda


Till: Mormor
Sms: Men snälla, jag är så himla kåt!
Svar: Oj, okej

Förklaring: Mormor heter Lilly, jag skulle skicka till Linus. DET var pinsamt... Nästa släktträff blev inte speciellt rolig, alla tyckte att mitt misslyckade sms var jätteroligt. Såklart :(

/Milly

Till: Mamma
Sms: Fan vad skönt det kommer vara ikväll, har längtat länge med att förlora oskulden <3
Svar: VAD I HELVETE SNACKAR DU OM!!!!KOM HEM PÅ EN GÅNG NU!!!!!

Förklaring: Skulle skicka det till min flickvän som heter Matilda.... (Ps jag var 13 och hon med.)


---------------------------------

Piinsamt eller ?
Någon som råkat ut för det ?


Kommentarer
Postat av: Rebecca-störst,bäst&vackrast!

haha , diggar den sista! ;)

2009-12-21 @ 22:06:17
URL: http://beccouus.blogg.se/
Postat av: cassy

hahah den sista va ju bäst xD

2009-12-22 @ 14:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0