en tonnårings dröm

Godmorgon :))

Idag är det det sista 0-talet som ifall jag levor. Asså typ för nästa gång det är en 0:a framför så lever inte jag, ex 2100 är jag antagligen död ;S


Haha, jaja nu så ska jag inte berätta om att jag inte levor då, utan om hår (:
För denna veckan har presiv bestått av många andra 14-åringars dröm att ha långt hår. Jag vill ha hårförlängning men då kommer problemen att det finns ingen i min hårfärg och vill inte färga mitt hår !
Vad skulle man inte göra för att få långt hår naturligt ? Tror nog vilken tonnårstjej skulle kunna göra nästan vad som helst för att få det .
Tänk vad mycket man kan göra med långt hår ? Så många frisyrer och så.
Nu när jag pratat om så mycket hår så blir nästa inlägg om hur man ska äta för att få bättre och längre hår, det gillar vi :D

OCH EN RANDOM BILD HÄRJA

Kommentarer
Postat av: johanna

du har ju långt hår människa :D <33

2009-12-31 @ 12:27:39
URL: http://jjohannaoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0