Do do will

Hoppsan (:

Ny månad, Ny dag, Nytt datum, 
Det var tre saker, och här kommer den fjärde, Ny ELin ! 
Är så sjukt trött på min stil, så ja jag har faktiskt ändrats nu, ny stil helt enkelt
Fortfarande samma gamla elin i sättet, bara nytt utseende på kläder men det gillar vi va :)  ?
Skateboarden är på gång, om jag inte trillar för mycket så ska det nog gå bra
JAg bryr mig inte vad ni tycker, för jag gillar det ! 

SÅ, nu tänker jag inte prata så mycket mer om det utan ni ska få veta lite roligare saker istället (:

- Jag ska få hela mitt barnbidrag
Från början hatade jag det, men nu så gilar jag det, tänk att jag kan ta hand om mina pengar, det kommer gå åt katastrof hållet, men ska lyckas, hej shopping :)

- Killar som sjunger
Det är inte bögigt, sjukt gulligt tycker jag, och gitarren i deras händer då är det överklass
mina ban ska bli sådanna oh om inte så är de inte mina barn haha

- Imorgon har jag prov
Nej det var inget roligt, men det kan ni få veta endå :)
I spanska, lite fräck är jag som läser det, men det är värre med vad jag kan hah
fråga mig inget, för jag kommer inte svara
Men har bra betyg i det så hej frisör :)

Nu så ska jag dra mig mot tv och kolla andra avenyn 
Klå det, jag är bäst som älskar det
eftersom ingen annan gör det



Gammal bild, men gillar tröjjan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0