Det går villt till när elin shoppar

Heejsan :D

Blev Shopping med Fia i k-stad idag :)
Jätte mysigt & roligt !
Hittade lite saker, kan gå villt till med mammas pengar (A
haha, nejdå men det blev
- Silver armband från glitter
- slingfärg blont från cubus
- t-shirt från Cenim elr vad den nya affären heter i k-stad
- 8848 röd jacka från intersport
Kommer en video på det jag köppte med
amatör på att göra sådant så inte bra, men blev iallafall ganska nöjd
Men videon kommer senare idag eller imorgon för den måste först granskas ?

Taack för pengarna & för dagen !
Allting var nödvändigt & bra
och ikväll ska jag hem till fia & färga hennes och slinga mitt och hennes hår
Blir säkert hel perfekt hoppas jag
Sen sover jag hos hon inatt
så finns på mobilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0