Brunt :)

Heejsan folket :)

Jag tror jag börjar bli sjuk... jätte ont i halsen och värk i hela kroppen och ont i huvet. mår allmänt dåligt nu, sitter med min gröna flise morgonrock på mig nu och lyssnar på musik, när jag egentligen borde plugga. Men det tycker jag får vänta lite nu. Om jag orkar så drar jag mig bort till kyrkan och församlingshemmet senare och lyssnar på när 3:orna går lucia och tomten kommer ju !
Det är så mysigt & jätte fint, kommer ihåg när vi gick lucian i 3:an
Man var så nervös och alla tjejorna fnittrade hela tiden och man sprnga runt där i sin vita klänning som oftast var jätte stor och man såg så liten ut i den . Och när man kom ut där allt folksatt så ville man helst bara springa och gömma sig hos mamma. det var så eller var man den som ville höras och synas mäst. som tog upp handen rakt upp i luften och vinkade stolt över hela salen. ÅÅåhja, det var bra det ja :)
Men nu är det tur att kolla på deras lucia som kommer bli jätte mysigt

Designade om min blogg med, jagvet att jag gör det ofta. men det är ju så tråkigt med samma förlänge. Jag kör på samma bilder nu fast med annan deign och annan färg :)
Min favvofär brun blev det !
Blev nöjd och har nog det så nu frams till jul hoppas jag.

Men nu så ska jag plugga som jag inte orkar och har lust att avskeda varenda lärare på hela skolan !
Ska försöka banka in något som har med skolan att göra ifall.

Pusshej


Och kolla vad söt hon är och låten är faktiskt bra :)
Linnea tipsade

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint det blev !

Jag älskar din blogg :)

2009-12-10 @ 16:39:35
Postat av: My

Älskar Taylor Swift!!!!!

lyssna oxå på Love story, you belong to me!

nästan säker på att du kommer att älska det!

2009-12-12 @ 17:21:54
URL: http://mystyleee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0