Bonde söker fru

Heej :D

Värker i hela kroppen, huvudet dunkar och halsen är seg. Så är hemma idag:)
Skönt faktiskt känndes som det behövdes även fast det inte är så långt kvar tills lovet, men mådde inte bra idag.
Så idag har jag en slappedag och kommer inte göra någoting alls :)
Ikväll är det idolfinalen och gissa vem jag hejjar på ?
ERIK fast han är redan en stjärna som de säger, sjunger sjukt bra & bra utseende så vinn nu hela skiten erik !
DÅ blir jag glad


Nu så har jag suttit i soffan sedan 9 i morse och behöver up och röra på mig nu så ska ner och hämta en pepparkaka (A
haha, osså kollar jag på bondesökerfru. Det är nog världens sämsta program ?
De skämmer ju bara ut sig, men roligt att titta på när man har tråkigt haha

Pusshej


& jo förresten så fick jag min present från lina i onsdes :D







Taack Lina :)
fick osså två ansiktsmasker av henne!
Men den sista bilden är inte alls bra,men måste bara visa läppglanset I LIKE IT :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

gillar din blogg:D

2009-12-11 @ 12:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0