Björket ikväll (:

Heej (:

SLutade tidigt idag, och har även fått mina betyg, ska häja mig nästa termin , men ska inte klaga (:
typ sammanlagt 210 poäng ?
Sen efter det så blev det stan med fia ! Hittade lite julklappar och annat. GUTT !
Tog bussen hem och nu så har jag nyss duschat och håret är katastrof så får orka mig neråt och fixa till det lite. Lagar mat med mamma sen gootttt. har inte ätit någt mer idag än en halv fralla, gröt tackar jag gärna nej till ?
men är inte så hungrig just nu men jaja. Sen kommer fia så åker v hem til Loucie och fixar oss där och har lite " förfest" innan björket wiii :)
VI SKA HA DET BÄST, och där kommer även emmy och ellika med. Och massa annat folk
Trevligt ja

Nu så ska jag ner så pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0